Alyatrd Merhaba anneler gece odamız 30 31 derece civarlarında ,kızım 1buçuk yaşında klima açsam mı Bilemiyorum hasta olur diye korkuyorum , siz neler yapıyorsunuz klima açıyor musunuz nasıl giydiriyorsunuz Bebişleri .🙏🏼
Elifkskl Alyatrd klimayı yatmadan önce açıyorum kapatıp öyle yatıyorum. Hasta oluyor açık bırakırsam. Zıbınla yatırıyorum.
basaksahinx Alyatrd doktora sormuştum evde her yerin sıcaklığı aynı kalacaksa sorun yok dddi. Artırıp indirme olmasın filtreyi de sürekli değişin dedi hava akımı kirli olmasın. Yani Tv odası 23 oda sıcaklığı olup yatak odasına gidince 30 olursa olmaz dedi abi sıcaklık değişikliklerine maruz kalmamalı.
Elif1010 Alyatrd Tatildeyiz şuan ve sıcak geceleri 27 28 de açıyoruz sabaha kadar üzerine de bir pike atıyorum 21 aylık Urfa ya gidince de öyle yapıyoruz geceleri bebeğim sıcağı hiç sevmiyor ve hemen egzama çıkıyor zaten
MotherOfAlmila Alyatrd Canim ben aciyorum klima. Dogdugu 4. Gunden itibarende (mart ayinda dogdu) araliksiz her gun disaridaydik. Her hava sartlarini vs gordu. Bagisikligi buna gore guclendi veya gucleniyor. Cok sukur 14 aylik olduk hastane yuzu gormedik.
Alyatrd Elifkskl bende uyumadan açıyorum ama kapatınca yarım saat geçmeden 30 derece oluyor yine 🤷🏼♀️
Alyatrd MotherOfAlmila nasıl giydiriyorsunuz peki klimayı açınca , ve kaç derecede açıyorsunuz klimayı
MotherOfAlmila Alyatrd Evin icinde bezle gezdiriyorum her zaman cunku denize gidemedigimiz zaman sisme havuzun icindeki suya girmek istiyor, kiyafet giydirmiyorum. Klima da her zaman 23-24 derece olur.
Esra_58 Alyatrd bende sürekli açıyorum klimayı oğlumu etkileyemecek tarafa doğru soğukluk gelmesini sağlıyorum genelde 25 24 derecde çalıştırıyorum baktım içeri çok soğuk oluyor kapatıyorum 2.5 yaşında şuanda Allah’a şükür bir sıkıntı olmadı