Merhaba, doğum izni bitmeye az kalmış özel sektör çalışanlarına bi sorum olacaktı, bebeğim 8 aylık oldu haftaya iznim bitiyor işe başlıyorum , 6 ay bitimi istifa edince tazminat alma şansımız oluyor mu ya da haklarımız neler bilen aydınlatabilir mi beni , sevgiler 🌺