Benisahtesevme2 ne güzel degerlenmistir orasi,kitap okuma kosesi gibi,sohbet yeri gibi. Benim de tam 3 tane boyle balkonum var,birini kiler yaptim😁kullanmadiklarim da orada,birini cam balkon yaptirmadim orasi camasir ve sebze vs kurutmaya,biri de mutfakta orasi küçük ama kapali oraya da bi dolap bi cekmece 2 sandalye koydum ( kokulu yiyecekleri orada pisiriyorum,fritoz de orada,balik vs orada yapiyorum). Epey is görüyorlar