Merhabalar, ikizlerim 35+0 da biri 32 ile biri 34 le uyumlu doğdular. 1900 gr ve 2450 gr. 19 gun oldu. 2450 gr hala kuvezde. Enfeksiyon tedavisi goruyor. Kucuk olan bizle. O da 8 gun kaldı kuvezde sonra çıktı. Emme refleksi cok kuvvetli aslında kucugun. Cabuk yoruluyor. 11 gundur siringa ile besliyoruz(anne sütü) 2 saatte bir. Oncesinde emziriyorum biraz. Biberon vermeyi denedik onda da memede olduğu gibi biraz emip uyudu. Premature bebek anneleri bi oneriniz var mıdır? Kardeşi de gelecek haftaya inşallah nasıl yeticem ikisine de şırınga ile bilmiyorum. Şırınga verirken serçe parmağınızı da agzina sokup emmesini sağlıyorsunuz bana hic hijyenik gelmiyor. 1700 gr a kadar dusmustu simdi 2100 gr cabalarımızla ama yine de cok yoruluyor :(