anneogulllll 10 aylık bebeğim ek gıdayı fazla tüketmiyor ve sürekli emiyor 8.700 gramda kaldı anneler bebeğim zayıf değilmi herkes normal çok hareketli diyor ama ana yüreği bana zayıf geliyor ne yapmam lazım kilo alması için
sarmaliklahana anneogulllll benım kızım da 9 ay 10 günlük. 9500 gr 6 aydan beri aynı ama boyu uzuyor asırı hareketli sürekli emekliyor ayakta koltuktan koltuga gecıyor uykusu hariç rahat durdıgu yok yani 🥴boya gidiyor biizm ki 3 aydır aynı kıloda. Yemeside cok iyi emiyor + ek gıda ne bulursa yiyiyor yani maşallah iştahlı da. Birinin biley yediğini görsün heöen yanına gider yer ama hareketdn dolayı yedigi gidiyor 🤭🤷
SaskinOrdeginAnnesi anneogulllll 16 aylık kızım 9.500 de kaldı kaç aydır 10 göremedm daha ama normal sağlıklı elhamdulillah .
anneogulllll Alminazli eşim fln da öyle diyor ama bana zayıf geliyor bide bişey yemiyor galiba ondan öyle hissediyorum
2minnosannesi0 Zayif degilki benim kizim da 10 aylik 9800 ama hafif toplu duruyo o da yeni yeni cok almamaya başladı cok hareketlendiler
anneogulllll 2minnosannesi0 maşallah 🥰bebeğim erkek ve yüremeyw başladı onunda etkisi var zayıflamasında diye düşünüyorum çünkü aşırı hareketli bide diş çıkarıyor kontrole gittik doktor Bi tık zayıf dedi doğru düzgün bişey de yemiyor aklıma gelen herşeyi yapıyorum yesin yarasın diye ama yok maalesef
2minnosannesi0 anneogulllll aynen canim gece yatmadan bi saat once falan irmikli mama yap kizimda çok iştahlı degil bi onu yiyo bi de yoğurt falan memeye düşkün
2minnosannesi0 anneogulllll ah bebekler o zaman kendi haline birak yurumeye heves etmistir belki yeni yürüdüğü icin masallah erkenci 🥰🧿
anneogulllll Mommm_ Dr Bi tık zayıf dedi aklım onda kaldı bide yürümeye başladı düş çıkıyor yemesi baya azaldı anne yüreği aklım hep yemiyor diye zayıfımı diye kalıyor
anneogulllll 2minnosannesi0 evet baya gayretliyiz haraket de çok fazla bakalım sevebileceği şeyleri bulmaya çalışacağım 😊
anneogulllll sarmaliklahana maşallah subhanallah 🥰🧿bizimki prematüre bir bebek olarak doğdu acaba ondan mı zayıf ki bide bu ara hiç denecek kadar az yiyor
sarmaliklahana anneogulllll yaz geldi iştahsızlık cok normal meyve vermeyi kendi eline vermeyi dene yada tabaklarla uzanabilecegı bir masaya koy gelip gidip yesin dişte cıkıyorsa cok normal canım. Birde prametüre dogmus ona ragmen iyi yani kılosu