Elifdenizli Merhaba kızlar doğum sonrasi göneniniz nasıl gitti hala hamile gibiyim 4 5 aylık gibi nasıl.gidecek yardımcı olur musunuz
Gizem_zk Elifdenizli 3 ay önce sezeryan doğum yaptım spor yaptim yediklerime dikkt ettim bol bol emzirdim balon gibi sistigimi hissediyordum regl oldum 2 gün önce bütün şişliğim indi göbeğim biraz olsun kendine geldi smdi emziren anne kampına katıldım bir haftalık diyet programı bakalm sonuç ne olacak
Mihrimahveannesi Elifdenizli al benden de o kadar normal doğum yaptım doğum sonrası ağrılardan korse takamadım. Sarktı herkes hamile misin diyor 4 5 aylık hamile gibiyim nasıl gidecek bu göbek bilmiyorum
Canserko Elifdenizli malesef ben de aynı durum oldu. İdeal kiloma düştüm ama göbek kaldı, onun da sadece egzersiz ile gidebileceği söylendi Derken 2. Ye hamile kaldım 3 aylık hamileyim, ama göbeğim 5-6 aylık duruyor 🥹