Merhaba kızlar kızım Eylül’de 3 yaşına giriyor bir ay öncesi havalar ısınınca tuvalet eğitimi vereyim dedim ilk başlarda lazimliga yapmıyor ama.surekli gitmek istiyordu bir gün çiş yapınca ordan bişey geldiğini görünce çığlık atıp korktu ertesi gün yine ikna ettim yine yaptı yine aynı tepki şimdi asla lazimliga oturmuyor ne yapmam lazım