Eyllada buglemmm gündüz 2 saatte bir gece 3 saatte doktorumuz uyanmiyorsa 4 saatte olur dedi ama ben 3 saatte emziriyorum kıpırdanma ya basliyor zaten 3 saatten sonra tam ayilmadan emzirip yatırıyorum
MotherOfAlmila buglemmm Dogdugu gunden beridir kendi istediginde emzirdim. Tabi ki sarilik riskimiz olmadigi icin kendim uyandirmak zorunda kalmadim hic bir zaman.
KEREM0000000 Her istediğinde emziriyorum ağlamasının tonundan anlıyorum artık :) geceleri uyanması 3 saati geçiyo artık gündüz 2 saat sonra huysuzlanmaya başlıyo ama benim bebeğimin emmesi çokmkısa sürüyo max 7 dakika onun için sık acıktığını düşünüyorum
Alimel KEREM0000000 benimki de 5 dakkada boşaltıyo memeyi banada doymuyo gibi geliyo o yüzden kilo alımı iyi mi biz daha 3 ay kontrolüne gitmedik bilemiyorum o yüzden
buglemmm Eyllada Ben de bu sekilde emziriyordum ama bua y sadece 500 gr almis oyle olunca da aceba saat olarak uzun zaman sonra mi emziriyorum diye kendime kiziyordum
Eyllada buglemmm saat olarak ideal zaman bu uzun değil ki çok sık emzirme yaparsanjzda hazımsızlık yapar bebeğin onu sindirmesi gerekiyor en fazla gece 2 saatte bir emzirebilirsiniz ama o da ilerde bebekte alışkanlık oluşturup sürekli uyanma durumu yaratabilir doktorunuz bebeğin gelişimi az demediyse az değildir ki alması gereken kiloyu almış zaten bebek benim kide 700 Gr aldı bu aydan itibaren kilo alımı eskisi gibi 1 kilo şeklinde ilerlemiyormus
MotherOfAlmila buglemmm Hamileyken her sey nasil haftasiyla uyumlu ilerlediyse, dogduktan sonra da ayni sekilde ilerledi. Ne eksik ne fazla bir sey yasandi.