İyi günler bana bu konuda fikirlerinizi verirseniz çok mutlu olurum oğlum 36 aylık şuan 36 aylık olduğundan beri asla parkta bahçede çocukların olduğu yerde sınırı yok top oynuyorlar mesela abiler koşarak gidiyo onlara sariliyo tutuyo gukuyo onlarla oynamak istiyo zorla alıyorum onu hoop gidiyo bu sefer başka çocuklara salça oluyo oğlum oynamak isterse oynayabiliriz diyorum yok anlamiyo. Kreste de durum böyle sizce normalmi bu arkadaş arayışı içinde mi ne oluyo anlamıyorum