Seli_m Merhabalar 2 yaş oğlumun yüzünde böyle kırmızı kabuklu bi leke oluştu , önce daha küçüktü şimdi biraz da büyüdü,sudocrem, bepanten plus sürdüm fayda etmedi, doktora bu günlerde gidemiyorum, acaba böyle bişey olunca nasıl geçirdiniz?
simsimum Seli_m bizimde böyledi sonra kızarıklık arttı alerjiye bağlı egzama dediler daha fazla kızarıklık artmadan doktora götürün
Seli_m simsimum zaten alerjik bebek ama alerjisi genelde burun akıntısı ve hırıltı şeklinde belirtiker veriyor,bu yüzünün sadece bu kısmında küçük bi kızarıklıktı ben de geçer diye düşündüm
simsimum Seli_m bende öyle düşünmüştüm öpmeden sandım ilkinde ama değilmiş ikincisinde de alerji doktoru test yspti öyle anladım şuan hafif kızarıklık kaldi bizde