1 ay 26 gün oldu dogum yapalı hanımlar ama gun geçtikçe şiddetlenen bir sorunum var ellerim parmaklarım ayaklarım bileklerim zonkluyor ve sisiyor agriyi söylemiyorum bile 😔hamilelikdeki son aydaki ôdem probleminden daha dahada şiddetli oldu benim için napmam lazım bunun icin lütfen fikir verin ve bu normal mi