arzuuu 482919 ben 2 aylik tan beri kullanıyorum çok sukur faydasini gördüm bergen sertifikası olan bi yerden almıştı esim ama nerden olduğunu bilmiyorum
KaSeAy 482919 Gazı olmadı salyası azaldı 2 diş çıktı nasıl cıktıgını anlamadım bile. Bence kehribarın kerameti bunlar🤗 Tabi insan hiç bir zaman emin olamıyor kehribardan mı olacagından mı diye. En iyisi ben kehribar kullandm dişi çok zor çıktı diyenler varsa yazsın😄
Pbebek https://www.instagram.com/p/B0wLP6KpKvM/?igshid=g2ipomvjfarl Link açılmaz ise güncel anne nin son instagram gönderisi, çocuk doktoru, bir bakın bemce
Gls Bende aldim 2 aylikken ama takamadim boynuna simdi 4 aylik olcaz ama halen boynuna cesaret edip takamiyorum iz birakiyo.acaba batiyomu rahatsiz ediyomu diyerekten. Ayak bilegine iki tur cevirip takiyodum cikiyo die onuda takmiyorum..