Minkpndam internette yazanlar doğru. Ama bebegin 4 aydan küçükse kendini kurtaramayabilir. Bu yüzden ozellikle ilk 3 ay sirt ustu yatirilmalidir. Ve yaz kış yatakta ortu vs olmamalıdır. Çarşafı gergin olmalıdır. Yani bunlar varsa boğulma riski var. Yoksa yatak boşsa sadece bebek ve 1 uyku arkadaşı kabul edilebilir. Siz de kontrol ediyorsanız bırakın bebeniz istediği şekilde uyusun.