Gizemce 3.ay en sık meme reddi görüldüğü zamandır. Ben ayakta emzirdim hep o dönem.. O Ay sadece 300 gram aldım. Annelik biraz sabır ve azim demek sanırım.. kararlı sabırlı ve azimliyim. Mama alternatifini hiç düşünmeden mücadele ettim. Ve sorunu çözdük.. benim bebeğim gaz sebebiyle emmek istemiyordu. Beslenmemi degistirdim sorun çözüldü. Sorunu bulursanız çözümü daha kolaydır.
Bu arada sade los ortam, duşta emzirme,farklı pozisyon, yürüyerek emzirme gibi farklı teknikler deneyebilirsiniz.