Merhaba kızlar iki ay sonra kardeşimin nişanı var uzaktan ölçüyle elbise diktirmek istiyorum daha önce iki kez günlük elbise diktirdim mükemmel bir işçilikleri var kişiye özel ölçü ve model konusunda çok memnun kaldım ve abiye aramak için hiç zamanım yok iki çocukla sorum şuki benim hiç bir bankada hesabım yok eşimin hesabı resmi hesap olduğu için yüksek ödemeler problem oluyor kartta kullanmıyorum eft yada havale yapmam gerek atm den yapılabiliyormu yapılıyorsa nasıl oluyor bileniniz varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum canım