Biz tamamen bebeğe yönelik biz düzen kurmadık. 3 aylık olana kadar zaten düzensizdi sonra biz her zaman eşimle 12 olunca yatarız bebek olunca oda bizimle 12 de yatıyor. Şöyle diyim babası ile ne ara zaman geçirip oyun oynuyor sizinkiler babası çok özlüyor çocuğu 8 de yatırsam ne zaman görecek 6 da işden geliyor. Biz her gece 11 buçukta banyo yaparız babası ben birlikte oyun oynayarak yıkarız 12 de hep birlikte odaya gideriz bizimle aynı oda da yatıyor bebeğimiz de ben emziririm babası gazını alır omzunda uyur koyar beşiğe bazen gazını ben alırım omzumda uyur koyarım aynı şekilde (gece 2 bezen 3 kez emer geri yatar) sabah 8 de kalkar hep yanıma alırım bez değişirim yatakta sohbet ederiz oynarız 9 da geri yatar 10 veya 10 buçuk gibi kalkarız sonra 1-2 arası uyur sonra 4-5 arası bi uyur eğer 6 ya kadar uyursa daha uyutmam ama kısa uyursa 6-7 arası uyur zaten yarım saat uyur en fazla 40 dakika bu uykular minik hep sonra babası ile oynar gece 11 buçuk banyo 12 hepbirlikte uykuya.. düzenimiz hep böylenoldu yaz günü bazen arkadaşlar gelir biz gideriz 8 -9 da uyuyan bebek olsa evden çıkmamak lazım hemen düzeni bozulur ama 12 de her türlü evimizde oluyoruz sorun olmuyor o yüzden düzeni de hiç bozulmuyor biz ona o bize ayak uydurmuş oluyor anne baba bebek mutlu :)