Merhaba anneler
Oğlum 5.5 aylik su 2 haftadır oğluma resmen mamayi zorla iciriyorum az iciyor. Arada su veriyorum huzursuzlugu falan yok ama doğal olarak idrarda azalma oluyorr. Gerci antalyada yasiyoruz aşırı terlemesi oluyo cok hareketli . Tek zibinla tutuyorum ama o kadar terliyoki elleri kollari buz gibi oluyo terleyip sogumasindan. Sizde durumlar nasil