Merhaba,
Bebeğim 2,5 aylık mama ve emzirme şeklinde besleniyor. Biberonunu chicco naturalfeeling kullanıyorum 2 aya kadar eğimli bir emzik 2 ile 4 arası daha az eğimli 4 ile 6 arasında düz bir biberon başlığını gösteriyor sanırım akış hızları da farklı bende 2 aylık olan emzik başlığını aldım ama asla o başlıktan mama içmiyor eski kullandığını istiyor nasıl alıştırabilirim yeni emzik başlığına bilgisi ve tecrübesi olanlar paylaşabilir mi 💐