Bebeğim 5 ay 24 günlük ek gıdaya başlamak istiyorum ama aşırı kabız haftada 1 💩 yapıyor ne yaptıysak düzelmedi doktorda kabızlığı geçince ek gıdaya başla dedi ama bir türlü geçmiyor 2 aydır böyle bende ek gıdaya başlayıp kabızlığına iyi gelecek şeyler yedirsem diye düşünüyorum havuç,avokado,elma vs gibi sizce daha kötü olur mu yoksa iyi gelir mi?