Deletedmom_61 Kızlar zararı çok diyorlar ama aldım bakalım daha gelmedi, kullananlar bı sıkıntı oldu mu acaba
Semalya Deletedmom_61 erkeklerde oluyor diyorlar ama benim kız bebeğim de sıkıntı olmadı emekleme hariç ona bindiği için emeklemiyor 😂 direk yürümeye başladı 😨 10 aylığız
Twinsmomy Deletedmom_61 BN hiç kullanmadım ikizlerm var erkek ikisi de. Yaşlarına 1 hafta kala yürüdüler ikisi de zaten. zararlı dedikleri için BN kullanmak istemedm ama etrafımda kullananlar vardı.
burjuvaanne Deletedmom_61 yoo olmadi yaşina gelmeden yurudu ayrica cok durmuyorlarki bagiriar al beni die 20 dk belki oda ocaga yemege koymaya yeter 😂👏🏼
Deletedmom_61 Semalya maşallah benim kızımda zaten yüzüstü hiç sevmiyor emekler mi onuda sanmıyorum da 😂