Sevda6767 sen buna gerilik mi diyorsun ahbap aynısından bende de var 😜
Ben de bugün oglumu götürdüm 8.400 kilo 72.5 boy
Buna gelişim geriliği denmiyor ama yanlış bilgi
Hemşire hareketlendigi için zayıflaması normal sadece yemesine dikkat et dedi ki benim oglum herseyi de yer hele de dis dönemlerinde bile istahi kesilmes ona rağmen durum bu.
Ben seviyom oglumu ince uzun duruyo abisi bunun yasinda daha kısaydi 9 aylıkken 9.5 kiloydu oglum düşün. Ama suan dertlencen bisi yok rahat ol.
Takviye olarak tok karna keçiboynuzu özü ve çörek otu yagi verebilirsin ben veriyodum ama duzensizdi artik daha cok dikkat edicem.
Mühim olan sagliklari o da var şükür kilosu çok olursa da ilerde zayiflamak ister birak fit olsun bizimkiler😁