AyazisMom Aszehannesi bende kullandım 2 ay önce 2-3 hafta geçmeyen öksürügü 2 günde kesti ben memnun kaldım bitkisel içerikli güzel bi öksürük şurubu aslında
BebekE Aszehannesi sağlık bakanlığı prospan için 2 yaş altı kullanılmamalı ( 4 de olabilir emin değilim) diye yazı gönderdi diye hatırlıyorum nisan ayında.