Dilos01 bende iki hafta oldu eğitimi vereli. Oğlum da asla oturmak istemiyordu bende onu önden hazırladım. Tamam şimdi oturmayabilirsin çünkü bezine yapıyorsun ama bak bezin çok azaldı yakında biticek ve sende ablan gibi abin gibi parktaki arkadaşların gibi tuvalete yapacaksın dedim. Her bezini değiştirdiğimde bak azalıyo yakında tuvalete yapacaksın düye hatırlattım. Sonra bigün kaldırdım tüm bezlerini bezin artık bitti çişin geldiği zaman bana söyle dedim. Tabiki söylemedi altına yaptı ve şaşırdı üstü ıslandığı için bidahakine azıcık yaptı ve çiş dedi hemen oturttum. Bu süreçte oturdu ama yapmadı. Tam kalktı öyle yaptı. Ben hiçbirinde kızmadan sakince tamam olabilir bidahakine tuvaletine yaparsın dedim. Sonra ilgisini çekmek için tuvaletle alakalı kitabı var onu getirdim okudum bak elifin tuvaleti renkli seninki mavi bak o ayıcıklarını da çiş yaptırmış sende istermisin dedim koşa koşa ayıları getirdi tek tek oturttu sonrada küçük olanı kucağına alıp o da oturdu ve yaptı. Çok abartmadan aferin sana dedim alkışladım diğer ayılar yapıncada alkışlamıştık. Sonra hadi gel tuvalete dökelim dedik o döktü ellerini sabunla yıkadı falan hoşuna gitti. Sonraki günlerde de ufak kaçırmalarla tuvaletine yapmayı kabul etti. Oyunla öğrenmiş oldu yani bide ben başka oyuncaklarıyla oyun oynarlen çişim geldi diyip o oyuncağı tuvalete götürdüm daha eğitime başlanadan onların hepsinin katkısı oldu sanırım. Çok uzun oldu kusura bakmayın belki işinize yarar diye anlattım. Evet çok sabır isteyen bir şey ama inanın üç dött gün içinde oturuyor sakin kalmak sorun değil bidahaki sefere demek ona güven vermek şevkat göstermek çok önemli bence. Size de kolay gelsin hemen pes etmeyin şans verin güzelce konulun anlatın ona başaracaktır. 💜 bu arada merdiven meselesi de diğer arkadaş erken mi diye sorduğu için söylemiştim bu da bir etken diye ☺️