Arenbuse58 Nazay17 evet normal ama fazlada parmağına alismamasi lazım emzik kullanmanızı tavsiye ederim benimde oğlum parmak emiyordu doktor emzik kullan dedi emzik kullanınca ayida arttıkça parmağı unuttu
Arenbuse58 Nazay17 elini emmege kalktığında emziği verebilirsiniz ama tabi aç olmasın karnının tok oldugundan emin olun