Nefes30 valla kim ne söylerse aöyleain ben çok kızıyorum bu kıza bunc ailacı niye everdiniz ben bile içsem mipdem kaldrımaz
Önce sakin olun , ben kendi yaptıgım yöntemleri söylyim belki yapıyosunuzdjr bilmiyorum ama devam edin.
Klasik koltuk altına , başına ,anlına soğuk suya pamuk batırıp koyun ,zaten pamuk steş gibi oluyo sonra tekrar değiştirin ..
Ve yine bildiğiniz gibi çıplak kalsın tek atlet veya hasav sıcak sadece bezle..
Soğuk suya soğuk çıkarın
Ben bebeğime bunu daha büyük yeğenim olursa yaş olraka 7 8 ise ve üstü direk buz kalıpları koyuyorum amcamın kızına böyle yaptım o kız kronik enfeskyom kapar hastanelerden cıkmaz
Hamdolsun kendine geldi 15 20 dk içinde
Kaldı baya ,şimdi koydurmdı ama oynaya onaya halletik..
Kızdım bu çocugun bedenin bukadar ilaç yüklenmez ateştir..
Ateşi kontrol altına alırsanız ,ateşin olması kanser hücrelerini yok ediyor. Yurt dışında bi doktor böyle hasta tedavi ediyor..