Urass13 necip hocaya takipliyiz ama öyle aman aman memnun değilim. Yusuf diye bir hoca var kızımı pazar günü acile götğrdüğümüzde muayene etmişti. İlgilenmesi tecrübesi çok hoşuma gitti. Paket yaptırdığım için doktor değiştiremiyorum. Değiştirebilsem kesin ona giderdim. Bu arada sadece pazar günleri orda.