Mine1111 Kızlar bebeğim 9/9:30 da yatıyor akşamları. Kışın güzeldi evde rahatca cay dizi izliyorduk eşimle ama yaz geldi akşamları sıkılıyoruz dışarı cıkalım diyoruz hop bebeğin uykusu geliyor huysuzlanıyor eve geliyoruz. Arkadaşlar davet ediyor çay içmeye gidemiyoruz bu yüzden. Siz ne yapıyorsunuz bu arada bebeğim 6 ay 3 günlük
Zlm Mine1111 bebeğin hayatına göre kendimi duzenliyorum 7 7.30 gibi uyuyo kızım hiçbir yere gitmiyoruz evde birşeyler yapıyoruz onun uykusu bizim gezmemizden daha önemli çünkü
isabel Mine1111 oğlum 4 yaşına girecek, kızım 11.5 aylık. 20.00-21.00 arası uyurlar. Neredeyse 4 senedir akşam gezmesi yapmıyoruz. Arkadaş davetlerini de gündüz olacak şekilde ayarlıyoruz
ElifD93 Mine1111 Gittiğin yerde uyutma şansın olmuyor mu orda uyutmaya çalış eve gelince yatağına yatırırsın hemen. İllaki de akşam gezmesi yapmak istiyorsan ama bebeğinin rahat etmesi daha önemli. Gece uykusu sonuçta yatağı ve konforunu arayabilir.
otose_san Mine1111 21.30 22.30 arası uyuyorlar kızlarım, akşam oturmasına gideceksek de gittiğimiz yerde uyutuyorum artık 🤷🏻♀️
Mine1111 ElifD93 yatagı dışında uyumuyor. Eve gelirken uyanıyor ve bir kaç saat uyumuyor sonra daha önce bir kez denedik
balliordek Gezmeleri gündüz olacak şekilde yapıyoruz, akşam da birbirimize vakit ayırıyoruz bazen balkon, bazen televizyonda bir film çaydı kahveydi derken ve bundan çok memnunuz. Bence halimize şükredelim bebeği uyumayan anneler ne yapsın
Ozlmyldzarya Mine1111 benim kızımda 5aylık akşam 8ile 9 arası mutlaka uyur aksamaz. Bizde kızımın saatine göre plan yapıyoruz fakat mesela geçen hafta doğum günü vardı dışarıda bebek arabasında uyudu açık havada uyumayı seviyor eve geçerken arabada da uyudu eve geldik yatağına koydum devam etti bi sıkıntı çıkarmıyor aslında bakarsam ama işte bazen huysuz olabiliyor. Yani biz arada bi böyle çıkıyoruz hepbirlikte bence alıştır arabasında uyumaya ben alıştırdım rahat oluyor.
Mine1111 Ozlmyldzarya bebek arabasında uyumuyor bizim ki. 4.aya kadar uyurdu öyle dışarda ama artık etrafı izlemek istiyor saatlerce uyumuyor
bebiskoooo Mine1111 bebeğimin biyolojik saati komşudan çaydan dışardan daha önemli geliyor canım ne güzel o aylarda düzenli uykusu varsa bozmamanı tavsiye ederim çünkü geri toparlamak zor oluyor zaten 8-9. Aylarında biraz uyku problemi olacaktır diş sıkıntısı da olacaktır o yüzden biyolojik saati varsa kaçırma derim not:bebeğim 13 aylık
Deletedmom_23 Mine1111 Dışarıdaysak bebek arabasında her türlü uyur bebeğim. Ama ev gezmesi ise uyku saatinde evde oluyoruz. Çünkü başkasının evinde çok zor uyuyor. Genelde eşimin kuzeni kendi kuzenimle görüşürüm. Onlarda sağ olsun hep bana uyar. Kız kızaysak bana gelirler. Bebeğim 20.00 da uyur çünkü
oglumubeklerken Mine1111 evdeyiz geceleri bi yere çıkamıyoruz ne yazık ki aynı durum en geç 10da uyur o da çok nadir saat 10u bulması dediğiniz gibi 9 9 buçukta uyur. Yakınlarımızın düğünleri var 1 2 tane nasil gidicez bilmiyoruz hiç
Hanifemusa Benim birinci oğlum 4 yaşına kadar yaz kız sekiz sekiz buçukta uyudu. 2. Şuan 3 aylık 9 da uyuyor ama ben yine de her yere gidiyorum. Bebek arabasında uyuyor Ev ziyaretiyse Bi odada uyutup muhabbete devam ediyoruz 🙂
ddm-tekin Mine1111 oğlum 8.30 da uyur. Ona göre düzenliyoruz kendimizi evet gezmek, arkadaşlarla vakit geçirmek çok güzel ama onun bir düzeni var diyoruz. Zaten 8.30 da evde olmazsak kıyameti koparır herhalde bizimki o yüzen denemedik bile 🤷🏼♀️
ElifD93 Mine1111 O zaman çokta seçeneğiniz yok açıkcası bebek bu sonuçta uykusu geldiğinde haliyle uyumak ister. Siz arkadaşlarınızı eve davet edin bebişide uykusu gelince odasına yatırıp sonrasında istediğiniz kadar vakit geçirebilirsiniz :) Bebekli hayat bu şekilde oluyor. Bizim onlara göre yaşamımızı şekillendirmemiz gerekiyor yeterki rahat ve huzurlu olsunlar.
Syyyy Mine1111 bebeğim 8 aylık. Kışın 19:00 da şuan 20:30-21:00 da uykuya geçmiş oluyor. Uyku saatlerinde hep evde oluyoruz misafirliğe gitmiyorum misafir de kabul etmiyorum çocuk uyumadan. Bu şekilde de devam ederim çocuğun uykusundan önemli değil😌 dışarı çıkmak istersekte çocuğu uyku saatinde evde uyutup arabasına koyup öyle çıkarım diye düşünüyorum
Ozlmyldzarya Mine1111 4.ayı bi atlatın düzelir bence. Bizim 4.ayımız çok kötüydü O yüZden bence bebişiniz düzelir.
Anneko Mine1111 dün doktor kontrolü için merkeze gitmemiz gerekiyordu 70 km merkez uyku saatinde çılgına döndü kontrolden sonra ağlaya zırlaya eve döndük gezmek dolaşmak hak getire 5 aydır uyku düzeni bozulacak diye dışarı çıkmıyoruz hiçbir şekilde
Sontvbukucu Mine1111 bebegi uyumayan anneleri düşünerek şükrediyorum. Hatta uyku egitimi vermeden önceki halimi düşününce. Hayatimizi ona göre duzenledik. Gezmelerimizi gunduz yapıyoruz esim izinliyken. Hafta ici de aksam 6 ve 8 arasi geziyoruz. 8 de eve geliyoruz bebegimizi uyutup yemek yiyoruz cay film vs derken zaman geçiyor zaten.
Mine1111 Sontvbukucu uyku eğitimi nasıl verdiniz bilgi verir misiniz benim oğlum emerek uyuyor gece 2 saatte bir emmek için kalkıyor çok yoruluyorum