tatlibiranneo HazelZM emzirirken kullanılır mı bilmem ama ben kahvesini ve çayını kullandım ödem attırıyor iştahı kesiyor ama bırakınca da cok gazla iştahın açılıyor hiç yemediğin şeyleri aşerir gibi canını çektiriyor 😀
Minnakkayram HazelZM ama dıyet de yapıyorum beslenme alışkanlığım degıstı bıraksmda tekrar kılo almam eskısı gıbı suursuzca yemek yemıyorum yıyemıyırum
MerveAkty HazelZM ben kahvesini kullandım hiç fayda görmedim. Sabah sade granül kahve içsem aynı etkiyi görürdüm inanki
tatlibiranneo HazelZM vallaha ya şimdi de çikolatasını almıştım 5 gün kullandım fenalaştım çok kötü oldum sonra kullanmayıp bıraktım ve yine aşırı iştahım açıldı normalde bile böyle değildim
Minnakkayram HazelZM emzırıyorum 1 ayda 10 kılo vefdım ılk haftalar odem gıdıyor sımdı ıse yagdan verıyorum basenlıyım epey farkettı yani basenlerimde
Minnakkayram HazelZM malesef spor yapamıyorum dıyet yapıyorum ama dıyetısyen eslıgınde yeme duzenımı degıstırdım
HazelZM Minnakkayram anladım bende çok şekerli tüketiyorum inşallah başlarım biran önce 🤣 çok diyet yaptım ama yarıda bıraktım hiç kendime hakim olamıyorum
Maideee Minnakkayram merhaba benimde oğlum 8 aylık bende zayıflama çayı kullanmak istiyorum aldığınız ürün tarım bakanlığı onaylı mi yoksa sağlık bakanlığı onaylı mi ? Ve herhangi bir yan etkisini gördünüz mü?
Minnakkayram HazelZM dıyet lıstem de okadar yıyecek var ki ac kalmıyosun ve yemege abanmıyosun, tatlıyıda bıraktım ama haftada bırgun serbest dıyor ıstedıgını ye dıye ama canım ıstemıyor
Minnakkayram Maideee herhangı Bir yan etkısını gormedım cnım yengemın ablası var o kullanıyırdu kadının gıtmeyen basenlerı gıtmstı bende basladım ve devam edıyorum
Maideee Minnakkayram emziriyor musunuz sizde ? Kaç aylık çocuğunuz. Emzirdigim için kullanmaya korkuyorum 😊 forx5 demi kullandığınız kahve ona göre almayı düşünüyorum
HazelZM Maideee aynen canım bende emziriyorum ama fazla emmiyor mama veriyorum 11 aylık oldu zaten Yinede kullanmaya korkuyorum diyet yapamıyorum valla kullanıcam sanırım
Minnakkayram Yesilev2022 forx5samsun kadının hesabı tanıyorum yengemın arkadssı oluyo bendede var basen ölçüyorum farkediyor epey 😆