Arkadaşlar biz ailelerimizden uzaktayız. Oğlumun oturduğum yerde hiç arkadaşı yok. Çok hareketli bi Bebek ama gurbette olduğumuz İçin insanlardan kaçıyor korkuyor vs. İki aylığına memleketime gittim orada o kadar gelişim gösterdi ki insanlardan korkmamaya, sosyalleşmeye başladı. Dil gelişimi de arttı. Şu an 18 aylık. Acaba kreşe vs versem mi? Yani memleketten yeni döndük yanlızlığa tekrar alışmaması için vermek istiyorum. Sizce yaşı çok mu küçük? İçim içimi yiyor ama evde kalınca da tv izliyor dışarı çıkmak istemiyor bu beni çok üzüyor haliyle. Fikirlerinize ihtiyacım var 💕