Arkadaşlar dünden beri göğüslerim bomboş oğlum 3-4 dk emince az az süt indi. Bebeğim on aylık. Gece de bebeğim sürekli uyandı sanırım açlıktan. Sabaha kadar da çiş yapmadı sabaha karşı bi kere yaptı. Ara ara azalma oluyordu ama hiç bu kadar olmadı sizce kesiliyor mu? Buradan dönüş var mı?