Kızlar 1 ay 27 günlük bebeğim 2 aylık dıyelim. Dün cok yorgundum. En son eşim bebişimi uyutmaya calısıyordu. Gece eşim biberonla sağdıgım 60 cc anne sütünü vermıs beni kaldırmamıs dinlenim diye. Alarmda kurmustum duymamısım. 4 saat ac kalmıs oldu bişey olur mu? Gecede aglamadı . Nete bakıyorum 2-3 saatte emzirmem gerek dıyor. Vicdan yapıyorum şimdi nasıl duymadım alarmı dıye😔