Elisamomceren anladım siz sadece bu gece bunu yaşadınız zannettim. Sizin devamlı böyle sanırım. Bebişten bebişe fark ediyor demek her bebek farklı işte. Bazen ne yapsanız boş anlıyorum sizi. Ben uyumadigi zamanlarda zorla uyutmaya çalışmadım, babası alır ayakta gezdirir evi, pışpışlar bir şekilde o da yorulur uyur sonunda. Ben kafa yastığı kullanıyorum. Yan yatınca da sürekli kulağı kivriliyor, kepçe olmasın diye onu rahatsız ediyorum sürekli başını çeviriyorum, beni zorlayan bir bu şimdilik. Size de kolaylıklar dilerim, bu günlerde geçecek inşallah. Yeter ki sağlıklı olsunlar canımız ciğerlerimiz😍🙏