Benim bebeğimde kakasını yutmustu 40+0 da bı akşam suyum ve nişanım geldi hemen hastaneye gittik ebe muayene ederken gene suyum geldi ve bebeğin kakasini yapmış doktoruna haber vereyim dedi doktorum suyun renginin sarı olduğunu ve yenilerde yapmış kakasını kalp atımı nst normal 4 cm açıklık var isterse suni sancı verip sabaha normal doğum için alabilirim dedi ama biz her bı saniye bebeğin enfeksiyon riski kalp atımı düşüklüğü riski olabilir diye sezeryan istedik bebegim baya kakasını yutmus doktorum bana göstermeden heryerini silmiş bebegim doğar doğmaz ağladı doktor çok güzel cigerlerinde bı sıkıntı yok dedi çocuk doktoru muayene etmiş ve annesinin yanında yarım saat oksijen alsın cigerlerinde çok fazla kaka yok korkulacak bişey yok dedi kuveze girmedi inşallah sizin bebeginizde hemen sağ salim yanınıza gelir