Babykaraniko 2gundur Bez sayısı 10u geçti gece bile mecbur değiştiriyorum sürekli kaka yapıyor ne yese içse kaka yapıyor şüphe duyuyorum artık Allah korusun doktora götüreceğim 🥺
Kimeneayol Babykaraniko ben de aynı postu açtım.🙈 Biraz araştırınca diş çıkarma döneminde kaka sayısının arttığını okudum. Geliyor mu dişleri? Bizim bayağı kaşınıyor ondan sanırım
Babykaraniko Kimeneayol 4.aydan beri sürekli eli ağzında salya artisida baya ilerledi bu zamanlar şimdi kulak cekistirme başladı ama huysuzlugu huzursuzluğu öyle çok şükür yok bilemiyorum ki olabilirmi acaba daha damaklari normal görünüyor
Babykaraniko Deletedmom_58 ishal değil kakası gayet kıvamlı yeşil renkte ek gıdadan diye düşündüm başta ama 4aydan beri ek gıda veriyorum hiç olmamıştı böyle mamadan düşündüm sonra sürekli mama kullanıyoruz 2 numaraya geçtikten sonra kaka artışı çok oldu 10bezi geçecek neredeyse günlük bende endişelendim biraz
Kimeneayol Babykaraniko anladım bizim doktorumuz dişler yerini hazırlıyor dedi ben ona bağladım ama tekrar doktora sormak lazım tabii