Hlytnatgb 2 aylık aşı olduk biz Çarşamba sabahı o gece ateşlendi hemşere ates yapmaz dediği halde yaptı bugunde gündüz bir iyi bir bakıyorum hemen ağlıyor gozlerinden yaş geliyor
Marselinannesi Hlytnatgb bizde de ateş olmuştu. Duş aldırın ve sürekli ölçüp kontrol edin ona göre hatta calpol verin.
Dileksadan Hlytnatgb bizde çarşamba günü 2.ay aşısı olduk bizde ateş yapmadı ama çok halsizdi ve uyku hali yaptı ama ikinci gün yani dün sadece uyku hali vardı atesi varsa calpol verebilirsin 1 çay kaşığı 6 saat arayla bazilaei 4 saat araylada veriyo galiba ve kesinlikle dusa sokma bebeğini koldan yapılan aşıdan dolayı 3 gün boyunca suyla temas etmemesi lazım eğer atesi dusmuyosa eklem yerlerine soğuk kopmles uygulayabilirsin ve bu durum 4 günü geçerse doktora götürün tekrar geçmiş olsun.
[silindi] Hlytnatgb bizde dün sabah sağlık ocağına gidip vurduk sesi halen kulağımda çok ağladı yavrum içim yandı eve geldik uyudu 4saat süt verdim yine uyudu akşam saatinde uyandı gece yine uyudu şimdi bir saaatir uyanık uyumuyor her 4 saate bir ağrı kesici ateş düşürücü veriyorum çok şükür şuan bir sorun hok
Veragillerden Ateş yapmaz mı dedi? Valla bizde de iki aylık aşıda öyle bir ateş yapmıştı ki. İki aylık aşı sonrası meme reddi, huysuzluk bile yaptı. Bir haftaya anca toparladık. Ateşi yüksekse calpol verin, geçmiş olsun
Hlytnatgb Veragillerden >!!< Ateşi daha yok ama öyle acıklı acıklı ağlaması var bu kadar uzun sürer mi ya çocuk mah oldu şuan öyle ağlıyor ki inan ki bende aglicam dayanamıyorum
Dileksadan Marselinannesi 2. Ay asisinda verem asisi yapılıyo o yüzden 3 gün boyunca bebegin kolu suya temas etmemeli yani dusa sokulmamali bana doktorum ve sağlık ocagindaki hemsiremiz bu şekilde söyledi zaten internettede yaziyo bu bilgi sizinde bilginiz olsun.
Marselinannesi Dileksadan biz izmirde yaşıyoruz çok sıcak bizim doktorumuz zaten arkadaşım oluyor bende dermatoloğum, kolunu ıslatmadan yıka demişti biz kolunu ıslatmadan yıkadık hiçbir sorun olmadı.
Zera Hlytnatgb 2. Ay asisinda acile gitmistik atesten tabii tecrubesizlik de vardi, ayak altina limon surun atesini dengeler.
Dileksadan Marselinannesi evet öyle olabilir ama ben kendime güvenemem herhalde, şuan bende ayaklarıni,bacaklarini ellerini suya tutuyorum serinlesin diye