gossipannee Kızlar arkadaşımın reglisi 8 gün gecikti bugün kan vermiş beta değeri 0.267 çıkmış gebelik olabilir de olmayabilir de demiş böyle olup gebe olan var miii
Bendenizsirine gossipannee gebelik yok bundan sonrada yükselmez geciken regl bu aya ozelse stresten olabilir ama devamlı regl gecikiyorsun zaten bir problem var demektir
bensukus19 gossipannee maalesef en düşük değer 5 olmalı stresten yada mevsim değişikliğinden olabilir