Urazanns Kızlar merhaba 33 günlük lohusa bir anneyim kanama 5-6 gün önce bitmişti dün tekrar başladı ama baya baya kanamam oluyor sezeryan dıgum yaptım sizce regl olmuş olanlir miyim neden böyle oldu anlamadım bilgisi olan var mı