Asklepios otizm ve uyaran eksikliği ne alaka şu anlattıklarınızla anlayamadım.. cidden bebekler bebek gibi davrandığı için neden garip geliyor herkese
Konuşması için henüz zaman var, 3 yaştan sonrası gecikme olarak kabul edilir, yani onu da dert etmeyin
Benim oğlum 32 aylık daha yeni başladı konuşmaya, daha önce tek kelime şeklinde kendini ifade ediyordu, bence herşeyin bir zamanı var. Neden aklınıza hemen otizm geliyor anlamış değilim ki otizm çok farklı bir durum öyle anlattığınız türden basit bir durumla tanı konulacak bişey değil