Esomami Kizlar bebegim 7 ayını doldurcak dogdugundan beri aci yemiyorumm ek gidaya basladi yani acı biber falan yiyomusunuz ek gidaya başladiktan sonrada cok zarari olurmu hala emziriyorumda tabi
Deletedmom115 Esomami Çok acı olmazsa sorun değil bence ama bazı baharat ve acılar sütü etkileyebiliyor.
Deletedmom212 Esomami valla canım ben dogdugundan beri hem acı yiyorum hemde yemekleri baharatlı bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar