Tunatoskam Bebegim 4 buçuk aylik. 4 aylıkken yabancı korkusu başladı. Yanina kimseyi yaklastirmiyor ben ve babası hariç. Ne yapmam gerek? Yabancı korkusu için cok erken değil mi?
Badebusra Tunatoskam 3.5 aylık ve 10 gündür insan seçiyor birini görünce ağlıyor. Her bebeğin huyu suyu farklı oluyor gerçekten. Algılama tam açık demek ki
rreeyhann Tunatoskam benim bebegimde 3 bucuk aylikken basladi hatta biz ilk agladiginda denk geldi diye dusunduk ama suan 4 aylik oldu baya baya kimseye gitmiyo agliyo surekli
Tunatoskam Bebegimm1 git gide şiddeti arttı mi peki ? Anneanne babanne ve dedeleri de sürekli görmüyor onlara da yapar mi acaba diyorum korkuyorum
Veragillerden O aylarda başladı, 6,5 aylığız devam. 😂Sürekli dışarı çıkan bir çocuk olmasına rağmen. Dolduğunda beri dışarıda. Normal bir durum.
Tunatoskam Veragillerden çok zor bir durum. Avm ye gidiyoruz evde şen şakrak olan cocuk dışarıda yanımızdan biri gecse agliyor
Sebastiann Tunatoskam ortama alışana kadar devam ediyor tabi başta çok kötüydü evdeki misafir gidene kadar asla susmuyordu misafirde yani annane babanne teyzeleri şimdi alışınca biraz vakit geçince duruyor
Merveaselimm Tunatoskam of aynı benim bebeğim eve biri geldiğinde bile hep kucağımda birini görse hep ağlıyor biyere gitsem yine ayni 3.5 aylıkken başladı şuan 5 aylık ne yapcğım bilmiyorum böyle
Bebegimm1 Tunatoskam evet yapti en cokda esimin babasina yapardi.gittigimde ortamda kimse sesini cikartmiyordu goz goze gelmiyorlardi bende o esnada bebegimin dikkatini baska yone cekerdim oda o esnada etrafi inceler keşfederdi.birde aglarken baskasinin kucaginda durmasina asla izin vermeyin.daha cok katilip agliyor hatta uykuda bile sicrayarak uyaniyor ben vermedim ama o ortamda fazla durdum bebegm orda durmak istemedi sonuc kotu olmustu
TOSPAMMM17 Tunatoskam benim oğlum da da 4 aylıkken başladı yabancı insanlara direk dudak büküyor ağlıyo durmuyo ama tanıdığı insanlara hemen gülüyo valla şuan 5 aylık böyle devam ediyo nolur bilmiyorum
Hndealnathn 3 aylıkken başladı kızımda şuan 16 aylık ayyuka çıkmış durumda doktoru 2 yasa doğru azalabilecegini söylüyor.anneden ayrılma kaygısı ayrılık ansiyetesi deniliyor.bunun aslında yaşamsal önem taşıdığıni söyledi doktorumuz.bebegin ancak güven duyduğu kişiden onay aldığı kiseye ilgi gösterdiği bir durum olduğunu 6 ay ve uzerinde bu durumu bekler ve normal karşılarken 3 ay gibi bir zamanda bu ayrımı yapabilmesinin algıları çok açık bir çocuk olduğunun göstergesi olduğu söyledi.
Tunatoskam Hndealnathn bu sanırım iyi bir sey. Yani gelişimin bir basamağı ama erken olunca korktum açıkçası 😊
Busra2013 Tunatoskam valls benim kizim 3 sy 17 gunluk babami gordugu an aglio😂😂😂o cok opuo opmeee dememe rgmen bide sakal batio yavruma ondn korkuo😂😂😂gorukxe aglio
Tunatoskam Busra2013 benim bebeğim de 3 aylıkken ağlıyordu biz gaz sancısı sanıyorduk. Babamda ağlıyordu her zaman. Suan şiddeti arttı kimseyi görmek istemiyor
Hbk1122 Tunatoskam benimki 2,5 aylıkken başladı sürekli gördüğü insanlara daha ılımlı.. yabancı ve ilk kez gördüğü birine kıyamet koparıyor..
Melekanne91 Tunatoskam oglum 3 bcuk aylikken doktorumuzu cok yabancilardi gordugun an.ilk anne babayi secme bu aylarda basliyor sonra biraz suruyor.suan 8 aylk olck mesela halendha ilk gordgune az agliyor sonra hemen alisiyor.cok norml yani birde atak ayinda muhtemeln o donemde daha hassaslar.
1prenses2prensannesi Tunatoskam benimki kalabalık aileye geldi 1 abisi 1 ablası aynı apartmanda halamız ve kuzenleri de var ve en küçük olduğu için herkesin ilgisi üzerinde evde alışkın ama doktorunu yabancı seçiyor doktorum normal hatta iyi dedi gelişimi güzel demekki bak ayrım yapaliyor dedi muayene bile zor ettirdi kadın gözüne bakacak ne yapacak diye öyle dikkatli takip ediyoki elini bende şaşırmıştım orda evde böyle değil diye