Merhaba anneler oglum 14 aylik yasinda yurudu fakat son 2 haftadir sag bacagini ice atarak yuruyor hizli yurudugundede ayni sekilde bazen denge kaybi oluyor ama toparliyor bazende yururken herhangi bi engel yok ama dusuyor hizli hizli yururken ayaklari birbirine dolaniyor doktora goturdum kalcalarinda bi sikinti yok 3 yasina kadar gecici olabiliyor dedi bu durumu yasayanlariniz var mi bu surecte tavsiyeleriniz neler cunku disarida surekli tetikteyim ensesinden tutuyorum duser diye hizli yurudugu zaman