Tugcedmr Kızlar geleceğim için fikir olsun diye soruyorum şuan bize çok erken.emzirmeyi bırakınca göğüste şişlik ve ağrı sıtma oluyor onlar olmaması için neler yapıyorsunuz nasıl bi anda süt göğüsten kesilir bilginiz var mi
E-annesi Tugcedmr ben bir gün ara ara çok az sagdim canım ikinci gün hiç bir şeyim kalmadı ilk gün cok ağrı sızı çektim uyuyamadım hiç çok süt dolmuştu ben birden kestim ama ara ara değil ertesi gün biraz sagdim bir daha öyle rahatsız etmedi zamanla da süt geriye gitti zaten canim
Nimetdogann Tugcedmr birden kesmek yerin kademeli olarak azaltıp bırakmak hem bebek için hem kendiniz için en iyisidir
Aselbuk Tugcedmr gogsunu hic elememen gerekiyo kendikiginden geri gidiyo zaten 1 hafta icinde gitmisti benim sıktırma masaj flnda yapma bnde sıtma fln olmadi olursada sık sık banyo yap