1tuhafokur Kızlar merhaba kızım 11 aylık bir bebek arabası almıştık ama zaten çok memnun değildim hemde bir yerden patlak vermeye başladı gün gün yeni alıcaz önerebileceğüniz aşırı pahalı olmayan kaliteli araba önerilerinize ihtiyacım var 😇
Birkucukkelebek 1tuhafokur cybex mios modelini kullanıyoruz şu an fiyatı ne kadar bilmiyorum ama çok çok memnunum. Tek elle açılıp kapanıyor kapandığında küçücük kalıyor tek elle bagaja koyabiliyorum. Bebeğim çok seviyor en önemlisi de bu gerçekten konforlu bir araba.
Sontvbukucu 1tuhafokur bütçeniz ne bilmiyorum ama chicco goody plus kullaniyorum tek elle açılıp kapanıyor surusu konforu kalitesi herseyi cok iyi cok memnunum tam yatış pozisyonu var tentesi de uzun.
1tuhafokur Birkucukkelebek teşekkür ederim öneriniz için şöyle bir baktım da 16 bin yazıyor biraz aşar malesef😅🫣
cupacakes Birkucukkelebek miosla inglesina arasında kalmıştım . Eşim çok küçük konforsuzdur diye inglesina aldırdı bana aynı fiyattı . Allahim nasıl hantal nasıl ağır bi gün firlaticam arabanin bagajindan 😀 mecbur baston alicam gb model . Görünce yazmak istedim tadını çıkarın miosun ☺️
NmalkoC Biz stokke kullanıyoruz fakat aşırı büyük bütün bagajı kaplıyor o yüzden bende değiştirmeyi düşünüyorum yanı stokke tavsiye etmem 😄
Sontvbukucu 1tuhafokur ucak kabine de aliyor bagaja da rahat sığıyor 6.9 kilo. Hafif ve kullanışlı yani memnun kalacaginizdan eminim zaten chicco kalitesi. E bebek mağazasına gidip bakin sonra araştırıp en ucuz yerden alin 😂
1tuhafokur Sontvbukucu çok sağ olun aynen bu sefer bakarak almak istiyorum hafta sonu bakacağım yalnız yeni doğan dönemin de de kullanılıyor mu acaba
Sontvbukucu 1tuhafokur evet yenidogan itibari ile kullanıma uygun tam yatış dahil 3 kademe pozisyonu var.