Denizanasi92 KahveliVera ay benim aklıma geldi görünce yazacaktım ama gitmişsin bende hep taş düşürürüm mahvediyor insanı geçmiş olsun
KahveliVera Denizanasi92 yaaa öyle miii valla doktor apandisit gibi dedi ama şikayetin apandisit değil dedi gece 2de gittik sabah9da çıktık inanın geldiğim gibi uyudun 6da uyandım baya yorulmuşum en azından baya iyi ilgilendiler