26 aylik oglum var parmak ucunda yürüyor hala malesef yürütec kullanmıştık onun etkisi var işine gelince düz basarak yürüyor bu aralar iyice abarttı uyardıkca daha çok basmaya başladı sanki parmaklarının ucuna sağlık olarak bir sıkıntısı yok çok şükür alışkanlık olarak kalmış nasıl unutacak bilemiyorum bu durumu yaşayan var mı acaba