Çok küçük yaa..ben gitmeyi göze alamazdim herhalde.. gecen Mayısta doğum yaptım yaza iki üç aylık olmuştu..bı gedelim dedik büyük oğlum çok istiyordu..ama bebek sürekli emmek istiyordu hiç ayrilmiyordu tuvalete gidemiyordum oturup yemek bile yiyemiyordum..ben yine bı cesaret gitsek mi dedim .eşim dedi ki sen tstil yapamayacaksin ki..dedim seneye inşallah guzel bir tatil yaparız..büyüğü de havuzla falan oyaladik..öyle geçti geçen yaz..bu yaz nasipse 14 aylık olacak tatile gidene kadar .inşallah güzel gecer diye dua ediyorum .giderseniz de iyi geçer umarım 🙏