seydadrk biz 2 mamayı eşit ölçüde karıştırarak veriyoruz eczanelerde var sadece. Bebeğimin çok fazla gazı ve reflüsü var her mama olmuyor bu yüzden gaz ve kabızlık için aptamil conformil, kusması reflüsü için de aptamil AR kullanıyorum her mama verişimde lansinoh biberonun içerisine bebekler için belli bir asit oranında üretilmiş İlhan Sarı organik zeytinyağından 1 veya 2 çay kaşığı ekleyip içiriyorum kabızlığın da önüne geçmiş oluyor şükür. (Doktor önerisiyle bu şekilde kullanıyoruz.) Kullandığım her ürünü açıkça yazdım çünkü biz çok zorlandık, neler neler… Umarım bebeğinize şifa olur ona iyi gelir.