İnek sütü içiyorsa onu bırakın iştahsızlık ve hazımsızlık yapar bu yüzden yemek yemek istemeyebilir ve vitamin değerlerinide düşürür, multivitamin olarak önce değerlerine baktırmak daha iyi, 6 ayda bir kere kan tahlili yaptırmak gerekli, ben kızıma argivit focus kullanıyorum doktor önerisiyle, çok memnunum