Gerçekten yoruldum hıc bır sekılde dınlemıyor yok iyilikle söylüyorum dınlemıyor kızıyorum dınlemıyor bildiğini okuyor sonra dıger kardeşlerine saldırıyor bağırıyor çağırıyor bazen sinirden nefesiz kalıyor 😔😔😔ne yapsam olmuyor büyüme atağımı nedır anlamadım