Guledanur Rmys11 ikisininde temin edin çok lar kışta astronot normal yağmurlu soğuk hava da mont tabi altta sağlam giydirilmiş ikiside gerek bence
eceunverkanra Rmys11 Astronot montla benim oglum pek rahat edemedi cunku cok hareketli bi cocuk yurudukten sonra cok zor oldu normal mont altina da hep kalin giydirdim.
Asyaayaz1 Benim kızımda 11 buçuk aylık bu kış normal mont giydirdim gayet rahat oldu önümüzdeki kışta nasip olursa yine mont giydiririm ikiside gayet kullanışlı aslında 🥰